Главная » Файлы » Методична скарбничка |
В разделе материалов: 65 Показано материалов: 41-50 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 6 7 » |
ВДАЛО ОБРАНА ПРОФЕСІЯ — ЩАСЛИВА ДОЛЯ |
Світ, в якому Я живу (тренінг для учнів 6 класу) |
Знайомство. Наш клас. Мета: познайомити учасників групи одне з одним і з психологом, створити позитивну мотивацію, атмосферу взаємної довіри й поваги, зацікавити учасників заняттям, виробити навички співпраці, ознайомити учасників з основними правилами роботи, розвивати увагу, мислення, спостережливість і комунікативні навички. |
|
ПРОГРАМА «ЗАПОБІГАННЯ ТА ОБМЕЖЕННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ» (модифіковано під індивідуальні заняття) Заняття 3-4 |
Експрес-діагностика характерологічних особливостей особистості (Айзенк в модифікації Т. Матоліної) Призначення. Дана методика розрахована на контингент випробовуваних від 11 до 17 років. Відповідно може використовуватися: • при формуванні колективів шкільних класів;
• у професійному доборі молоді на різні типи професій (професії типу «людина - людина»); • у спортивній практиці при підборі команд; • в педагогічній практиці в цілях корекції взаємин у системі «вчитель» і «учень - клас». |
Кореція агресивності. Заняття 2. |
Тренінг по профілактиці емоційного вигорання
|
Заняття із циклу "Відповідальне батьківство" (Заняття 3) |
ПРОГРАМА «ЗАПОБІГАННЯ ТА ОБМЕЖЕННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ» (модифіковано під індивідуальні заняття) Мета: знизити рівень агресивності; формувати вміння контролювати свою поведінку та адекватно реагувати на поведінкові прояви інших; аналізувати вчинки; прищеплювати навички емпатії, толерантного спілкування. |