Главная » Файлы » Методична скарбничка » Початкова школа

Корекційне заняття з 1 класом
2016-01-20, 5:44 PM

Заняття 1. Знайомство. Наш клас.

Мета: познайомити учасників групи одне з одним і з психологом, створити позитивну мотивацію, атмосферу взаємної довіри й поваги, зацікавити учасників заняттям, виробити навички співпраці, ознайомити учасників з основними правилами роботи, розвивати увагу, мислення, спостережливість і комунікативні навички.

Матеріали: плакат «Правила роботи», фломастери, кольорові олівці, великий аркуш паперу для групового малюнка, картинки для складання розповіді, запис спокійної музики.

Хід заняття

1.Привітання. Вправа «Знайомство».

Мета: познайомити учасників одне з одним ї і психологом, створити умови для працездатності групи.

 Щоб ми могли ефективно працювати, нам необхідно познайомитися. Для цього візьміть одне одного за руки, заплющте очі й уявіть щось гарне, що колись трапилось із вами. Розплющте очі, усміхніться тому, хто зліва, і тому, хто справа. А зараз нехай кожен по черзі назве своє ім’я й розповість про себе і свої захоплення 1-2 реченнями.

Обговорення

— Що ви відчули, коли виконували вправу?

— Чи легко було представлятися?

— Що нового ви дізналися?

2. Вправа «Правила нашої групи»

Мета: показати необхідність вироблення й дотримання правил, ухвалити правила для ефективної роботи  групи під час тренінгу.

Приклад правил

1. Називати всіх на ім’я.

2. Бути доброзичливим.

3. Слухати уважно, нікого не перебивати.

4. Не засмучуватись, коли щось не вдається, і спробувати ще раз.

5. Брати участь у всіх іграх і вправах.

Правила обговорюються й ухвалюються. Під час обговорення правил психолог має дати всім охочим змогу висловитися, вислухати всі пропозиції, обговорити їх.

3. Гра «Підведіться всі, хто...»

Мета: продовжувати знайомство, розвивати увагу, спостережливість.

Психолог просить підвестися всіх, хто полюбляє ласувати морозивом, радіє гарній погоді, робить ранкову гімнастику, з радістю йде до школи тощо.

Згодом психолог запитує, чи пам’ятає хтось, хто в групі полюбляє ласувати морозивом, радіє гарній погоді.

Кожне запитання адресується конкретній дитині. Якщо вона не може відповісти, їй допомагає група.

4. Вправа «Наш клас»

Мета: сприяти емоційному зближенню, взаємодії дітей у групі.

Психолог пропонує дітям разом намалювати малюнок «Наш клас» на великому аркуші паперу. Після цього діти обговорюють свій витвір. Вправа проводиться під музику.

5. Ритуал завершення «Аплодисменти»

На завершення давайте поаплодуємо собі й іншим за плідну працю. 

Категория: Початкова школа | Добавил: Lili_a
Просмотров: 1044 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar