Главная » Файлы » Методична скарбничка » Початкова школа

Програма корекції агресивності
2015-12-06, 6:06 PM

ЗАНЯТТЯ 2

1. Ритуал привітання.

Мета: ввести в роботу; створити атмосферу довіри та прийняття.

2. Гра «Запам’ятай».

Мета: вчитися розуміти іншу людину і розвивати уважне до неї ставлення.

Дитина попарно стає з психологом спиною одне до одного. Після цього по черзі словесно описують зачіску, одяг, обличчя партнера. Опис порівнюється з оригіналом та визначається, наскільки характеристики дітей були точними.

3. Гра «Що змінилося?!».

Мета: вчитися розуміти іншу людину і розвивати уважне до неї ставлення.

Учню пропонується розказати, що змінилося у його житті за тиждень. Чи допомогло йому перше заняття?

4. Вправа «На що схожий мій настрій?»

Мета: розвивати вміння розпізнавати свій емоційний стан; згуртувати групу; провести діагностику настрою учня.

Матеріал: клубок ниток.

Психолог запитує дитину про те, на яке природне явище схожий його настрій саме в цей момент часу. А на що схожий настрій, коли ти граєшся з друзями по вулиці, коли ти робиш уроки, коли спілкуєшся з мамою, батьком, бабусею чи дідусем, коли ти їси, коли збираєшся до школи, коли ти вчишся, коли ти на уроці письма, читання, музики, малювання тощо. Кожне питання намотується на палець психолога та дитини нитка. Ведучий резюмує сказане і підводить дитину до розуміння, коли в нього поганий настрій. Пропонується висловитися, що треба зробити, щоб настрій змінився в позитивну сторону.

5. Релаксація.

Включається релаксаційна музика «Гірські настрою» і спокійним, монотонним голосом читається наступний текст:

«Обери зручну позу. Розслабся. Закрий очі. Уяви собі літо ... ти заходиш в гай ... глибоко вдихаєш свіже повітря ... відчуваєш запах дерев ... п'янкий запах квітів ... Навколо тебе красиві метелики літають ... чарівно співають птахи ... Тобі подобається перебувати в гаю ... Твої думки звільняються ... ти не думаєш ні про що ... ти насолоджуєшся природою ... Ти гуляєш по гаю ... розглядаєш листя дерев ... різні квіти ... На душі у тебе легко і вільно ... щастя переповнює тебе ... тобі хочеться посміхатися ... і ти посміхаєшся ... природа відчуває твоє спокійний і радісний стан душі ... і вона радіє разом з тобою ... дме легкий вітерець, граючи з твоїм волоссям ... сонечко всміхається тобі крізь гілки дерев ... сяє на твоїх щічках ...

Ти чуєш, як неподалік дзюрчить струмок ... ти підходиш до струмка і бачиш, як вода поблискує на сонці ... Ти опускаєш руки в воду ... відчуваєш прохолоду ... Ти плескаєш руками в струмку ... гладиш його поверхню ... набираєш в руки воду ... а потім виливаєш її назад в струмок ... Тобі все так само легко і вільно ... ти дихаєш глибоко і рівно ... Побувши у струмка, ти вирушаєш далі гуляти по гаю ... Тобі подобається гуляти по гаю, ти відчуваєш себе в безпеці ... Прогулюючись, тобі захотілося зняти свою взуття ... побродити босоніж ... ти відчуваєш м'якість зеленої трави під своїми ногами ... Ти дихаєш глибоко і рівно ...

Тобі подобається в гаю ... подобається блакитне небо ... грайливі промінчики сонечка ... спів птахів ... аромат трави і квітів ... дзюрчання води ... все це наповнює тебе добротою і любов'ю ...

З відчуттям щастя, спокою і впевненості в собі, ти повертаєшся з прогулянки.

Глибокий вдих ... видих. Можеш відкрити очі»

Питання для зворотного зв'язку:

Як ти себе почуваєш?

Які почуття і відчуття відчувала під час релаксації?

Тобі чогось не вистачало?

Хотілося б тобі, щоб хто-небудь ще був з тобою в гаю?

6. Рефлексія.

 

Категория: Початкова школа | Добавил: Lili_a
Просмотров: 374 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar