Главная » Файлы » Методична скарбничка » Середня школа |
В категории материалов: 19 Показано материалов: 11-19 |
Страницы: « 1 2 |
Сортировать по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Гра на згуртованість колективу, уміння працювати в групі та розвиток толерантного ставлення один до одного; інформування учнів про значення стосунків у житті кожного. |
ВДАЛО ОБРАНА ПРОФЕСІЯ — ЩАСЛИВА ДОЛЯ |
Світ, в якому Я живу (тренінг для учнів 6 класу) |
ПРОГРАМА «ЗАПОБІГАННЯ ТА ОБМЕЖЕННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ» (модифіковано під індивідуальні заняття) Заняття 3-4 |
Експрес-діагностика характерологічних особливостей особистості (Айзенк в модифікації Т. Матоліної) Призначення. Дана методика розрахована на контингент випробовуваних від 11 до 17 років. Відповідно може використовуватися: • при формуванні колективів шкільних класів;
• у професійному доборі молоді на різні типи професій (професії типу «людина - людина»); • у спортивній практиці при підборі команд; • в педагогічній практиці в цілях корекції взаємин у системі «вчитель» і «учень - клас». |
ПРОГРАМА «ЗАПОБІГАННЯ ТА ОБМЕЖЕННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ» (модифіковано під індивідуальні заняття) Мета: знизити рівень агресивності; формувати вміння контролювати свою поведінку та адекватно реагувати на поведінкові прояви інших; аналізувати вчинки; прищеплювати навички емпатії, толерантного спілкування. |
ВИВЧЕННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ЗДОБУТТЯ ЗНАНЬ (ОВОЛОДІННЯ ЗНАННЯМИ) ТА НА ОЦІНКУ (Є. П. Ільїни, Н. А. Курдюкова) |
Корекційне заняття для учнів 7-8 класів |
Заняття для 5-7 класів |