Главная » Статьи » Батьківський помічник |
1.Уникайте на перших етапах неілюстрованої літератури з дрібним шрифтом та в м'якій обкладинці, яка не дає книжці повністю розгорнутися; 2.Не допускайте тиску на дитину з приводу техніки читання (з годинником в руках і суворим виразом обличчя), покарання, погроз на зразок: «Якщо ти зараз не візьмешся за книжку, то...», оскільки це може призвести до зворотної реакції — сталої нелюбові до читання взагалі; 3.Дуже уважно поставтеся до змісту підібраних книжок — вони повинні бути дуже цікавими, захопливими, написаними зрозуміло і просто, краще короткі, ніж довгі; 4.Привчайте охайно, з любов'ю ставитись до книжок, але не забороняйте дитині роздивлятись літературу, яка, з вашої точки зору, ще не відповідає віку або є занадто дорогою; хай роздивляється ілюстрації, читає короткі підписи і мріє про ті часи, коли сама, без допомоги дорослих зможе все це прочитати; 5.Використайте маленьку хитрість: початок описового характеру прочитайте самі, а коли події почнуть розгортатися і сюжет стане динамічнішим, запропонуйте дитині дочитати самій; 6.Перевіряйте, чи доступний текст для розуміння, оскільки інколи книжки містять незрозумілі слова або звороти; 7.Підвищуйте техніку читання завдяки ігровим прийомам роботи з текстами-анаграмами, запропонуйте читати слова або речення, де букви в словах помінялися місцями (ялубко, змаи, озоре, тсіл, дург тощо); варто використати книгу В. Едигея «Вчися читати, малюк»; 8.Запропонуйте дитині знаходити помилки в тексті, який ви читаєте вголос, а вона очима стежить за правильністю вимовлених слів. Проте, пам'ятайте, що навчити малюка читати — не самоціль виховання. Не робіть з цього предмет постійного обговорення, не концентруйтеся на цьому занадто. Обережно і обачно, ненав'язливо для дитини розвивайте техніку читання — і в результаті це підвищить інтерес до книги.
| |
Просмотров: 470 | |
Всего комментариев: 0 | |