9:58 AM Допомога батьків в адаптаційний період першокласника | |
Шос Шостий-сьомий роки життя дитини характеризуються назріванням протиріччя між зростаючими інтелектуальними можливостями і «дитячими» видами діяльності. Це протиріччя поширюється і на особистісну сферу. Першокласник прагне стверджуватись у таких видах діяльності, які підлягають суспільній оцінці. У дитини з'являється сензитивність до морально-психологічних норм і правил поведінки, готовність до оволодіння засобами систематичного навчання. Психологічна готовність є необхідною, але не достатньою умовою успішної адаптації до шкільного життя. Є чимало дітей, які все ж таки не можуть «вжитися» в нову роль. Вони часто скаржаться на нездоров'я, перебувають у пригніченому настрої, не повністю засвоюють навчальний матеріал, не мають близьких друзів, знають на ім'я та прізвище не всіх однокласників тощо. Причинами шкільної дезадаптації частіше є неправильні методи виховання в сім'ї або порушення системи стосунків у школі. До виховних помилок батьків належать: • надмірно завищені сподівання щодо навчальної успішності дитини, внаслідок чого будь-яка невдача сприймається нею неадекватно; • розмови про вади вчительки або недоліки школи замість акцентування уваги дитини на приємних моментах; • часті конфлікти з приводу навчання дитини, після чого все, пов'язане зі школою, втрачає для неї щонайменшу привабливість. Для того, щоб школа стала справді рідною домівкою, місцем, куди хочеться бігти із задоволенням, батькам необхідно набратися терпіння і правильно розрахувати свої сили та допомогу власній дитині. Поради для покращення процесу адаптації першачка Ви можете знайти у рубриці "Батьківський помічник"... | |
|
Всего комментариев: 0 | |