Главная » Файлы » Методична скарбничка » Початкова школа

Заняття з майбутніми першокласниками «Я майбутній першокласник!»
2017-04-29, 11:21 PM

Заняття з майбутніми першокласниками «Я майбутній першокласник!»

МЕТА: познайомити дітей з поняттями «школа», «урок», «перерва»; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення; розвивати навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

ХІД ЗАНЯТТЯ

1.Привітання. Гра «Мікрофон».

Зараз ми пограємо в гру і познайомимося. У мене в руці мікрофон.

Ви знаєте навіщо людині мікрофон?Для чого? Хто ним користується?

Уявіть собі, що ви видатні люди, наприклад, вченні, співаки, актори. І у вас беруть інтерв’ю – знайомляться з вами.

Ви вмієте відповідати на питання? Спробуємо.

- Як вас звати?

- Чи подобається вам ходити до дитячого садочка? Чому?

- Чи готові ви навчатися у школі?

- Чим ви любите займатися у вільний час?

- Чи є у вас улюблена тварина?

- Яка ваша улюблена пора року?

- Ваша улюблена казка, мультфільм?

- Ваш улюблений вид спорту?

- Ваші улюблені речі?

- Ким мрієте стати?

2. Вправа «Слухай, запам’ятовуй, відповідай»

Дружба

Жила – була бджілка Марушка. Вона була веселою і працьовитою, любила збирати нектар з пахучих квітів. Одного разу бджілка вирішила полетіти до своїх подруг Маї та Таї. Дорогою до них вона потрапила на чудову галявину, де росло багато-багато чудових квітів. Марушка так захопилася збиранням нектару, що не помітила хлопчика, який прийшов за квітами. І коли він проходив понад квіточкою, д е сиділа Марушка, то ненавмисне пошкодив їй крильце. Марушка сіла і заплакала.

У той самий час на галявину прилетіли Мая і Тая. Вони відразу зрозуміли, чому Марушка не весела. Вони відірвали від квіточки пелюстку і приклали на місце пошкодженого крильця. Марушка зраділа, що знову може літати. Радісна бджілка змахнула крильцями і разом з подругами почала пурхати з квітки на квітку.

Звідусіль звучав веселий передзвін лугових квітів, які виконували мелодію дружби.

Як звати нашу бджілку?

Як звати подруг бджілки Марушки?

Куди летіла бджілка? Навіщо?

Кого бджілка не помітила на галявині серед квітів?

Що зробив хлопчик бджілці?

Чи навмисне хлопчик пошкодив крильце Марушці?

Хто прилетів на допомогу бджілці?

Як Тая і Мая допомогли Марушці?

На ваш погляд, Тая і Мая добрі друзі, чому?

3.Вправа «Допоможи бджілці» (розвиток зорово – моторної координації)

Уявіть себе бджілкою. Необхідно з кожної квіточки зібрати нектар. Для цього потрібно провести лінію через середину «доріжки» не торкаючись меж, щоб бджілка не збилася з «дороги» і не заблукала. Олівець повинен весь час рухатися по паперу, інакше бджілка не зможе швидко дібратися до вулика. (Кожній дитині роздається заготовка з бджілкою і вони проводять лінію по доріжці).

4.Вправа – фізхвилинка «Частини тіла».

Разом з бджілкою відпочинемо і пограємо в гру. Я називаю частину тіла, ви до неї торкаєтесь, я виконую разом з вами, але буду навмисне припускатися помилок, але ви повинні виконувати правильно, не звертаючи увагу на мої помилки. Слухайте тільки те, що кажу.

Під музику починаємо!

Ноги, голова, рука, вухо, ніс, руки, живіт, очі, волосся тощо.

5. . Гра «Згадай слово»

Скажіть на який звук починається слово «літак»? Він м’який чи твердий?

А які ви знаєте слова на звук «л». (Ліс, люди, літати, літера, Львів, лінійка, лікар, літо), «ш» (школа, шуба…), «у» (урок, умова, удав…), «п» (помідор, перерва…).

Висновок: Як необхідно вести себе у школі, на уроці та на перерві?

6. Вправа «Створи малюнок» (розвиток зорово – моторної координації).

 Вам треба обвести малюнки по крапочкам та розфарбувати їх, не виходячи за контури.

— Учіться з’єднувати лінії по точках! Продовжте самостійно до кінця рядочка.

7. Підсумок заняття.

Проводиться у вигляді гри з м’ячем – психолог кидає м’яч дітям і задає по черзі питання для підсумку, діти відповідають і повертають м’яч.

  • Чи сподобалося вам наше заняття?
  • А що саме сподобалося?
  • А чим ми взагалі сьогодні займалися?
Категория: Початкова школа | Добавил: Lili_a
Просмотров: 989 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar