Главная » Файлы » Методична скарбничка » Початкова школа |
2017-10-19, 8:29 PM | |
Мета: сприяти саморозкриттю позитивних рис особистості; розвивати навики співпраці, взаємоповаги; формувати адекватну самооцінку; розвивати конструктивні форми поведінки; навчати дітей мистецтва володіти собою, стимулювати себе у процесі вольової дії з допомогою позитивних емоцій, приймати рішення, позбавитися страху, агресивності, тривоги, невпевненості; формувати уміння долати бар'єри у спілкуванні, накопичувати новий досвід спілкування, зняття емоційної напруги. Хід заняття
1. Вправа «Мене з тобою об’єднує» Мета: розвивати вміння групової перцепції. Хід вправи. Учасники по колу передають м’яч, при цьому промовляючи фразу: «Мене з тобою об’єднує…» 2. Вправа «Незакінчене речення» Мета: актуалізація знань учасників щодо визначення емоцій. Хід вправи. Учасникам по черзі пропонується закінчити речення, яке починає промовляти тренер: • радісно – це коли… • сумно – це коли… • спокійно – це коли… • цікаво – це коли… • приємно – це коли… • тривожно – це коли… • страшно – це коли… • образливо – це коли… • обурливо – це коли… • нестерпно – це коли… • відчуваюся винуватим, коли… • відчуваю вдячність, коли… • повага – це коли… 3. Вправа «Перед ким легко вибачитись» Час: 10 хв. Мета: навчити вмінню приймати свої помилки та вмінню вибачатися. Хід вправи. Кожен з учасників по колу проговорює свій стиль вибачення. Рефлексія:
4. Вправа «Зустріч» Мета: навчити учасників виражати адекватно свої емоції. Хід вправи. Усі учасники об’єднуються в дві рівні групи. Кожна група стає в коло так, щоб утворилися два кола - зовнішнє і внутрішнє. Кожне коло рухатиметься в протилежному напрямку. Гравці починають рухатися і зупиняються за сигналом ведучого. Ті, що стоять в зовнішньому і внутрішньому колах, повертаються один до одного, об’єднуються в пари. Коли пари утворилися, ведучий повідомляє:
Рефлексія: Кожен учасник гри записує, наприклад, найприємніший комплімент, сказаний йому, найбільш вдале підбадьорення, найщирішу подяку та ін. Ведучий анонімно зачитує записи в групі. 5. Вправа «Добрі побажання» Мета: зворотний зв’язок. Хід вправи. По черзі кожен з учасників бажає сусіду щось приємне. На завершення тренер підсумовує добрі побажання для всієї групи. Рефлексія: – Що сподобалося на занятті? - Що дізналися нового на занятті? | |
Просмотров: 399 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |