Главная » Файлы » Методична скарбничка » Початкова школа |
2016-09-13, 9:46 PM | |
ЗАНЯТТЯ 4 1. Ритуал привітання 2. Вправа «Очі в очі» Мета: розвивати почуття емпатії, уміння розпізнавати різні емоційні стани. Дитині пропонується взятися за руки з психологом, дивитися одне одному тільки в очі і, відчуваючи дотик рук, спробувати мовчки передати різні стани: «Я сумую», «Мені весело, давай грати», «Я розгніваний», «Не хочу ні з ким розмовляти» тощо (заздалегідь підготовлені психологом аркуші з назвами емоційних станів учасники обирають навмання). Примітка. Після вправи обговоріть, які емоційні стани передавалися, які з них було легко відгадувати, а які важко. 3. Проективна методика «Неіснуюча тварина». Мета: провести діагностику актуального емоційного стану дитини. Матеріал: прості олівці, аркуші паперу. 4. Вправа «Добра тварина» Мета: формувати позитивне сприйняття навколишньої дійсності, почуття доброти. Матеріал: кольорові та прості олівці, аркуші паперу. Психолог пропонує намалювати добру тварину, яка могла б захистити дітей від всього поганого, і назвати її ласкавим ім’ям. 5. Дихальна техніка Мета: здійснити м’язову релаксацію. Примітка. Перед вправою треба показати, де міститься діафрагма. Навчання глибокого дихання (повільне і глибоке дихання за допомогою діафрагми). 1. При вдиху намагатися наповнити повітрям живіт, а потім, продовжуючи вдих, заповнити повітрям груди. Коли дитина відчує, що продовжувати вдих далі їй важко, нехай злегка стисне діафрагму і плавно видихне, живіт при цьому почне втягуватися. 2. Навчання затримки дихання. Після того, як дитина зробить вдих, потрібно постаратися не відразу видихнути повітря, а ненадовго затримати його, і вже після цього плавно видихнути. Глибокий вдих — затримка дихання — плавний видих. Бажано поступово довести вдих по 5 ударів пульсу, затримку дихання — до з ударів, а плавний видих — до 5 ударів пульсу (5 - 3 - 5). 6. Рефлексія Мета: оцінити заняття в емоційному та смисловому аспектах. 7. Ритуал прощання | |
Просмотров: 357 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |