Главная » Файлы » Методична скарбничка » Початкова школа

Корекція агресивності. Заняття 3.
2016-09-13, 9:42 PM

ЗАНЯТТЯ З

1. Ритуал привітання

2. Методика отримання зворотного зв’язку «Їжачок»

Мета: вивчити явище прояву агресивності учнів шляхом занурення у казку.

3. Вправа «Вовчі ігри»

Мета: навчитися приборкувати почуття злості; зняти м’язове напруження.

1-ша частина

Молоді вовки тренуються показувати зубки, попереджаючи про напад. Вони вигинають спину, махають хвостом, зубоскалять, ричать. З групи формуються пари учасників. Один в парі — вовк, інший — дзеркало. Дитина-«вовк» показує свою готовність напасти, а дитина-«дзеркало» відображає все, що робить вовк. Потім учасники міняються ролями. Такий варіант гри можна використати при інсценізації казки «Мауглі». У такому випадку дитина-«вовк» виконуватиме вправу в парі з дитиною, яка грає роль Мауглі.

2-га частина (на основі сюжету із казки «Троє поросят»)

Молоді вовки тренуються дмухати, щоб здувати будиночки поросят.

Із аркушів картону (за принципом карткового будиночка) створюється будинок. Завдання «молодого вовка» (дитини, яка грає цю роль) — сильним подихом зруйнувати будинок. Діти-«вовки» можуть об’єднувати свої зусилля.

4. Дихальна техніка

Мета: здійснити м’язову релаксацію.

Примітка. Перед вправою треба показати, де міститься діафрагма.

Навчання глибокого дихання (повільне і глибоке дихання за допомогою діафрагми).

При вдиху постаратися наповнити повітрям живіт, а потім, продовжуючи вдихати, заповнити повітрям груди. Коли дитина відчує, що продовжувати вдих далі їй важко, нехай злегка стисне діафрагму і плавно видихне, живіт при цьому почне втягуватися.

5. Рефлексія

Мета: оцінити заняття в емоційному (сподобалося — не сподобалося, було добре було погано і чому) і смисловому аспектах (чому це важливо, навіщо ми це робили).

6. Ритуал прощання 

Категория: Початкова школа | Добавил: Lili_a
Просмотров: 325 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar