Главная » Файлы » Методична скарбничка » Початкова школа |
2015-10-11, 6:29 PM | |
ЗАНЯТТЯ 1 1.Повідомлення цілей спільної роботи. Мета: актуалізувати проблему агресивної поведінки; формувати мотивацію до спільної діяльності; навчитися прийнятних способів вираження свого гніву, а також правил поведінки в конфліктній ситуації; вчитися бути доброзичливими у взаєминах з однолітками і дорослими. 2. Прийняття правил роботи. Мета: навчити дтитину правил поведінки; створити атмосферу довіри та прийняття; обговорити санкції, що застосовуються при порушенні правил; прийняти ритуали вітання і прощання. 3. Знайомство. Мета: познайомитися з ведучим тренінгу; розвивати навички самопрезентації. Дитині пропонується познайомитися з ведучим. Потрібно назвати своє ім’я, супроводжуючи одночасно це певним рухом. 4. Гра «Компліменти». Мета: активізувати діяльність; формувати позитивний емоційний стан. Дитині пояснюється значення компліменту. Наводяться спільні приклади компліментів, пропонується кидати м’яч, супроводжуючи дію компліментом. 5. Гра «Люблю — не люблю». Мета: підтримувати гарний настрій, уважність; сприяти тілесному вираженню напруження. Називаються страви, що подобаються учаснику (смажена картопля, морозиво тощо). Завдання: показати руками, наскільки подобаються. Психолог. Уявіть, що ти прийшов в гості, і я насмажила картоплі. Ті, кому подобається картопля, будуть насолоджуватися, а ті, кому не подобається така страва, давитимуться. (Те ж саме можна зробити з хобі: плавання в басейні, прогулянки до лісу, заняття музикою тощо.) 6. Рефлексія. Мета: оцінити заняття в емоційному (сподобалося — не сподобалося; було добре — було погано і чому) і смисловому аспектах (чому це важливо, навіщо ми це робили). — Що сподобалося? — Що було складно? — Чого навчився? 7. Ритуал прощання. | |
Просмотров: 387 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |